دانلود BlazeRush – بازی اتومبیل های جنگی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود BlazeRush – بازی اتومبیل های جنگی
نوشته شده در جمعه 14 آذر 1393
بازدید : 573
نویسنده : آرش حسین زاده

BlazeRush عنوان یکی از بازی های پرهیجانی در سبک اکشن و Arcade Racing برای کامپیوتر است که در سال 2014 توسط شرکت Targem Games روی استیم قرار گرفته است. هیچ قانونی برای مسابقات تعیین نشده، پس بی حد و مرز حرکت کنید و برای رسیدن به پیروزی دست به هر کاری بزنید. در ابتدا، ماشینی نه چندان قدرتمند در دست دارید و باید اولین رقابت را با پیروزی به پایان برسانید.

دانلود BlazeRush - بازی اتومبیل های جنگی

پس از کسب امتیازات نسبتا خوبی در بازی BlazeRush به Shop مراجعه کرده تا اجزای داخلی و خارجی ماشینتان را ارتقا دهید. همان طور که می دانید، در اصطلاح به این کار Customise گفته می شود و سازندگان بر روی این بخش به خوبی کار کرده اند تا بازیکن، هدفی برای ادامه بازی داشته باشد و از آن لذت ببرید. زاویه دوربین به صورت دو و نیم بعدی و از کنار پیست مسابقه نشان داده می شود، پس کار چندان سختی در مورد کنترل نخواهید داشت.

 

البته مسیر هایی که بعدا بر روی آنان مسابقه می دهید، موانع و پیچیدگی به مراتب بیشتری نسبت به سطوح پایین تر دارند. از جمله امکاناتی که در BlazeRush برای جلب نظر کاربران انجام شده، قرار دادن بخش چند نفره به صورت آفلاین می باشد. البته جذابیتی که در بخش Multiplayer و آنلاین وجود دارد، قابل مقایسه با سایر امکانات نیست. هر مسیر، تا حداکثر هشت نفر را به صورت همزمان پشتیبانی می کند. اما برای Single-player مراحل جالبی در نظر گرفته شده و افرادی که هنگام بازی، دسترسی به اینترنت یا شبکه Steam ندارند، می توانند از آنان لذت ببرند. علم فیزیک به خوبی در برخورد ماشین های بازی BlazeRush به کار گرفته شده و شاهد صحنه های هیجان انگیزی در هر لحظه از این عنوان هستیم. لازم به ذکر است که اتومبیل های جنگی توانسته نمره عالی 9/10 را تا به حال در کارنانه خود به ثبت برساند.

حجم فایل : 749.08 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود BlazeRush – بازی اتومبیل های جنگی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: